عنوان ها
اوقات شرعي
نظرسنجي
فراگیری آموزشهای فنی وحرفه ای در ایجاد اشتغال چه میزان تاثیرگذار است؟

زیاد
کم

لينک هاي درون سازماني
صفحه اصلي | خدمات الکترونیک | تماس با ما | پست الكترونيك | منشور اخلاقي سازمان | پرتال اداری
.::"   سال اقتصاد مقاومتی    ،تولید و اشتغال "   علم برای  عمل مصداق اتم و اکملش،همین کاری است  که فنی و حرفه ای ها  می کنند.  (مقام معظم رهبری مدظله العالی) ::..

اخبارمهم


نسخه چاپي ارسال به دوست

اداره کل آموزش فنی وحرفه ای جزء دستگاه های برتر استان کرمانشاه معرفی شد

 

طی ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی در بین دستگاه های استان، اداره کل آموزش فنی وحرفه ای جزء دستگاه های برتر استان کرمانشاه معرفی شد.

 

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه توانست جزء دستگاه های برتر در بحث ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی در بین دستگاه ها ازسوی معاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمانشاه قرارگیرد.

داود ناصری امید ابراز کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی کشور گامی مؤثر در راستای اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری و سنجش موفقیت دستگاه ها در زمینه تحقق اهداف، وظایف محوله و نهادینه کردن ارتقاء و بهبود عملکرد سالیانه است.

به گفته مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه، توسعه و ترویج کار تیمی، پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه های اجرایی و آگاهی مردم از وضعیت عملکرد دستگاه از دیگر موضوعات در نظر گرفته شده در ارزیابی عملکرد دستگاه هاست.

ناصری امید افزود: افزایش اعتماد عمومی، تقویت وجدان کاری، انضباط اجتماعی و اقتصادی کارآفرینی، درستکاری و بهره گیری از حداکثر تلاش و کوشش خدمتگزاران راستین به اسلام و نظام مقدس انقلاب و ادامه راه شهیدان رجایی و باهنر از دیگر شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی به شمار می رود.

این مسئول با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در بخش شاخص های عمومی و اختصاصی توسط سازمان اداری و استخدامی به صورت سالانه، گفت: اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان در ارزیابی شاحص های اختصاصی توانست در محورهای مختلف جزء دستگاه های برتر باشد.

وی با اشاره به شاخص هاي مورد نظر در ارزيابي عملكرد دستگاه ها تصريح كرد: بررسي ميزان بازخورد از اثربخشي سند چشم انداز توسعه، سنجش ميزان هماهنگي عملكرد دستگاه ها با قوانين و سياست ها، تعيين الگوهاي مناسب دستگاه ها از تجربه هاي رتبه بندي گذشته و رتبه بندي مديران در شاخص هاي عمومي و اختصاصي مورد توجه بوده است.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه اضافه کرد: عملکرد این اداره کل در ۶ محور برنامه مهندسی نقش و ساختار دولت، برنامه دولت الکترونیک، هوشمندسازی، برنامه مدیریت سرمایه انسانی، برنامه خدمات عمومی در فضای رقابتی، برنامه صیانت از حقوق مردم و برنامه نظام جامع مدیریت عملکرد مورد ارزیابی قرار گرفت.

ناصری امید تعهدات آموزشی در حوزه های مختلف را از جمله شاخص های اختصاصی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان برشمرد که مورد ارزیابی معاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمانشاه قرار گرفت.










تاریخ درج خبر : سه شنبه ٢١ شهريور ١٣٩٦ | ساعت درج خبر : ١٤:٠٦ | تعداد نمایش خبر : 84
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج




دوشنبه ٢٧ آذر ١٣٩٦
دفترچه دوره های آموزشی 3 ماهه چهارم 1396 يکشنبه 26 آذر 1396
فراخوان اجرای طرح های پژوهشی سال 96شنبه 13 آبان 1396
دفترچه سه ماه سوم سال 96دوشنبه 27 شهريور 1396
دستور العمل دوازدهمین دوره بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان شنبه 24 تير 1396
دفترچه سه ماهه دومپنج شنبه 1 تير 1396
با توجه به برگزاری ششمین همایش ملی و بین المللی مهارت آموزی اشتغال و ایجاد پنل تخصصی با موضوع داستانهای موفقیت و ارسال تا 30 خرداد شنبه 13 خرداد 1396
در خصوص فراخوان مناقصه عمومی دومرحله ای خرید تجهیزات آموزشیشنبه 6 خرداد 1396
آگهی فراخوان واگذاری به صورت مدیریت بهره برداری و اجاره دوشنبه 9 اسفند 1395
مسابقه ملی «سفره هفت سين» خانواده سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشورشنبه 30 بهمن 1395
تمدید مهلت شرکت در مسابقه پرسش و پاسخ قانون کار تا 15 بهمن ماهپنج شنبه 14 بهمن 1395
برگزاری اولین مرحله مسابقات ویژه مدیران آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای آزاد در تاریخ 95/12/19شنبه 2 بهمن 1395
برگزاری سومین آزمون الکترونیکی جذب سرباز مربی و سرباز کارشناس در تاریخ 95/12/16شنبه 18 دی 1395
دومین رویداد استارت آپ دانشگاه رازیشنبه 20 آذر 1395
حمایت از پایان نامه های دانشجوییشنبه 20 آذر 1395
فراخوان اجرای طرح پژوهشیپنج شنبه 4 آذر 1395
تصوير و لينكهاي روز






عملکرد1393

 



بازديدکنندگان اين صفحه:3215896|بازديدکنندگان امروز:163|کل بازديدکنندگان:4887839|بازديدکنندگان آنلاين:4|زمان بارگزاري صفحه:1.2412ثانيه