عنوان ها
 
 

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

مرکز ارتباطات مردمی

سامانه شکایات و اعلامات سازمان بازرسی

سامانه ارتباطات مردمی

پورتال استانداری کرمانشاه

 

وزارت تعلون،کارورفاه اجتماعی  

صفحه اصلي|سايت مراكز|تماس با ما|پست الكترونيك|منشور اخلاقي سازمان|پرتال اداری|English
.::"   سال رونق تولید "کشور به موازات نیاز به علم، به پنجه های کارآمد هم نیاز دارد . (مقام معظم رهبری مدظله العالی) ::..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بیانيه راهبرد مشارکت هاي عمومي

بيانيه راهبرد مشارکت هاي عمومي

راهبرد مشارکت هاي عمومي اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه

             

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه در راستاي انجام ماموريت سازماني خود تلاش مي کند با برنامه محوري، نگاه سيستمي و توان کارشناسي خدمات باکيفيتي را به طرز شايسته و در چارچوب وظايف قانوني خود به مخاطبين ارائه نمايد. چشم انداز سازماني ما آن است که  همواره بعنوان يکي از بهترين سازمان ها در خدمت رساني نزد مردم شناخته شويم. ارائه خدمات علمي ، دقيق ، کارشناسي ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در صدر ارزش هاي سازماني ما قرار دارد.

هر سازماني در راستاي تحقق اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه تام مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخورد هاي حاصل تعاملات دوسويه ، انتخاب راهبرد هاي ارائه خدمت، سخت و ناممکن مي گردد. به بيان ديگر ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امکانپذير است که مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد.

در اين راستا و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه برخود لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد مردم بويژه از سوي نخبگان، متخصصين ، صاحب نظران، مديران و کارشناسان  را گردآوري و راهبردهاي منتج به افزايش کيفيت خدمات را تدوين نمايد. اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه هاي اجرائي را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

 مي توانيد ديدگاه خود را از طریق درگاه و سامانه میز خدمت الکترونیکی که آدرس دسترسی آن بروی تارنما قرار داده شده به صورت الکترونیکی و یا منوی تماس با اداره کل به صورت تلفنی و یا به صورت حضوری در میز خدمت اداره کل به این اداره کل انتقال دهید و همواره مشتاق دیدگاهها و نظرات شما هستیم

 مي توانيد از طريق منوي اسامی و تماس با مدیران دستگاه  و سامانه ارسال نظرات، پيشنهادات و انتقادات ما را از دیدگاههای  خود آگاه سازيد.

می توانید با عضویت در سامانه شبکه اجتماعی مهارت با تبادل نظر در این شبکه از وضعیت پیشبرد مهارت آموزی خود و دیگران و سازمان آموزش فنی و حرفه ای با خبر شوید.

خدمات الکترونیکی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه به صورت الکترونیکی در پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای به آدرس  http://www.portaltvto.com ارائه شده است.

 

بازديدکنندگان اين صفحه:46404 |بازديدکنندگان امروز:2287|کل بازديدکنندگان:7483050|بازديدکنندگان آنلاين:13|زمان بارگزاري صفحه:0.9555ثانيه