شعار سال
دوشنبه 26 شهریور 1403

بیانیه توافق سطح خدمت تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه

 

مراجعین محترم؛

 

بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات تارنمایاداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه  به آگاهی می رسد:

 

1-    این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می باشد. در صورت بروز هر گونه اشکال و نقص فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

 

2-    تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی را از طریق" منوی منوی اصلی بالای سایت —> خدمات دولت الکترونیک —> میز خدمت الکترونیکی " فراهم کرده است. شما می‏توانید به صورت تمام وقت  تماس برقرار نمایید.

 

3-    تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه امکان دریافت  نظرات، پیشنهادات و گزارشات مربوط به   خدمات ارائه شده به شما متقاضیان گرامی را از طریق " منوی منوی اصلی بالای سایت —> خدمات دولت الکترونیک —> میز خدمت الکترونیکی "  فراهم کرده است. شما می‏توانید به صورت تمام وقت تماس برقرار نمایید.

 

4-    تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه تمامی شماره تماس با مسئولین و مراکز دولتی را برای  شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی اصلی بالای سایت  —> ارتباط با ما و انتهای سایت  —> انتخاب استان مربوطه بر روی نقشه ایران " فراهم کرده است. شما می‏توانید به صورت تمام وقت تماس برقرار نمایید.

 

5-    تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه امکان ارسال پیام الکترونیکی به معاون وزیر و رئیس سازمان اموزش فنی و حرفه ای کشور را برای شما متقاضیان گرامی از طریق " منوی اصلی بالای سایت  —> ارتباط مستقیم با ریاست سازمان و نوار متحرک وسط سایت  —> ارتباط مستقیم با ریاست سازمان" فراهم کرده است. شما می‏توانید به صورت تمام وقت پیام ارسال نمایید.

 

6-     تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه امکان راهنمای شناسنامه خدمات ارائه شده توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه  را برای متقاضیان گرامی از طریق " منوی اصلی بالای سایت —> خدمات دولت الکترونیک —>راهنمای شناسنامه خدمات " فراهم کرده است. شما می‏توانید به صورت تمام وقت مطالعه نمایید.

 

7-    تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه امکان تجمیع خدمات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه را برای شما متقاضیان گرامی را از طریق" منوی اصلی بالای سایت  —> میز خدمت الکترونیکی" فراهم کرده است. شما می‏توانید به صورت تمام وقت ارائه خدمت نمایید.

 

8-    تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه امکان  پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی را از طریق  " منوی اصلی بالای سایت —> خدمات دولت الکترونیک —>میز خدمت الکترونیکی درخواست و سفارش  ” را فراهم کرده است. شما می‏توانید به صورت تمام وقت تماس برقرار نمایید.

 

9-    به محض دریافت درخواست، سعی می شود در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

 

10-استفاده شما از خدمات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه مستلزم پذیرفتن مفاد این توافق نامه و رعایت قوانین و شرایط میباشد.

 

11- اطلاعات خصوصی که از این طریق وصول می‏گردد، دراختیارعموم قرار نمی‌گیرد.

 

  • 1403/05/24 - 03:56
  • - تعداد بازدید: 117
  • - تعداد بازدیدکننده: 113
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به منظور بررسی مستندات دستورالعمل فضای عمومی ادارت کل :

با حضور امید هاشمی خاتون آبادی ، معاون مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلسه بررسی مستندات دستورالعمل فضای عمومی اداره کل و حقوق شهروندی برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه ، 24 مرداد ماه 1403 جلسه بررسی مستندات مربوط به فضای عمومی اداره کل به ریاست امید هاشمی خاتون آبادی معاون مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور علیرضا همتی مشاور رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد وزارت ، عزیز نوری مدیرکل ، معاونین و کارشناسان موضوعی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه برگزار شد.

عزیز نوری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان #کرمانشاه در این جلسه که در خصوص ارزیابی عملکرد یک ساله اداره کل بر اساس محورها و شاخص های تعیین شده برگزار شد، ضمن خیرمقدم به بازرسین و حاضرین در جلسه و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اربعین حسینی گفت : سیاست اصلی این اداره کل مبتنی بر احترام به حقوق شهروندی و خواست و نیاز مهارتی جامعه است و تلاش مجموعه نیز در همین راستا بوده که نتایج ارزیابی سالانه دستگاه نیز گواهی بر این مدعاست .

 در ادامه این جلسه امیدهاشمی ضمن تسلیت شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین فرارسیدن ایام اربعین حسینی، هدف از نظارت و ارزیابی منظم و منسجم را بهبود شاخص های خدمت رسانی و رضایتمندی عمومی عنوان کرد و افزود: دست یابی به نتیجه و رصد وضعیت عملکرد نسبت به اهداف تعیین شده به موازات اجرای قانون از جمله مهمترین رسالت های این نظارت‌های منظم است. بر پایه همین گزارش، معاون مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن بررسی محورها، شاخص ها و مستندات مربوطه، کارشناسان و روسای ستادی نیز دستاورد ها و چالش های حوزه های تخصصی را ارائه و مطالبی نیز جهت پیگیری در سطوح عالی وزارت عنوان شد.

  • گروه خبری : اخبار مهم,اطلاعیه ها ,اخبار ,اخبار اصلی,شفافیت
  • کد خبر : 115220
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب