شعار سال
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • 1402/10/11 - 07:55
  • - تعداد بازدید: 265
  • - تعداد بازدیدکننده: 264
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

10 دی ماه 1402

به، گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان #کرمانشاه، امروز 10 دی ماه 1402، کارگاه آموزشی یکروزه با محوریت "جهاد تبیین و امیدآفرینی" توسط رئیس سازمان بسیج رسانه ای استان #کرمانشاه با حضور مدیرکل و کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان#کرمانشاه در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

 
 
به، گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان #کرمانشاه، امروز 10 دی ماه 1402،  کارگاه آموزشی یکروزه با محوریت "جهاد تبیین و امیدآفرینی" توسط رئیس سازمان بسیج رسانه ای استان #کرمانشاه با حضور مدیرکل و کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان#کرمانشاه در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد. 
⭕️محمدهادی صحرایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان در این کارگاه یک روزه با توجه به اهمیت ویژه ایجاد روحیه امید در جامعه گفت : 
کارگاه  جهاد تبیین که رهبری معظم آن را «فریضه» توصیف فرمودند، محدود به دستگاه‌های اجرایی و دولت نشده؛ به عبارتی، عموم مردم مسؤولیت دارند تا در راستای امیدافزایی و امیدآفرینی در جامعه در این راه قدم بگذارند.
صحرایی اظهار داشت : کشور ما همچنان در حال جنگ با استکبار است و بدین منظور، رهبر انقلاب از واژه «جهاد» استفاده می‌کنند؛ بنابراین باید نقطه‌ضعف دشمن را پیدا کرده، مسأله اصلی را بشناسیم و در عرصه‌های مختلف به آن بپردازیم.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان #کرمانشاه که به عنوان استاد در این کارگاه حضور داشت ادامه داد: امروزه تهاجم دشمن در عرصه‌های مختلف، یک تهاجم ترکیبی است و براساس بیانات رهبر معظم انقلاب، هدف اصلی دشمن در جنگ نرم دو مورد است؛ نخست، متزلزل کردن ایمان مردم که عامل اصلی حفظ انقلاب هستند و  هدف دوم، اغوای مردم و جداسازی آن‌ها از انقلاب اسلامی است.
وی تصریح کرد: شکی نیست که برنامه دشمن ایجاد فشار اقتصادی و فشار روانی به آحاد جامعه است تا در نتیجه با استفاده از حربه شبهه افکنی به‌عنوان قدرت نرم  بتواند افکار مردم را مدیریت کند.
 
صحرایی گفت: ایمان به راه، رهبری و آینده جمهوری اسلامی ایران بی‌شک عظیم‌ترین سرمایه اجتماعی و اثربخش‌ترین عنصر قدرت نرم انقلاب اسلامی ایران است که صیانت و ارتقای روزافزون آن، متناسب با تحولات خواسته و ناخواسته داخلی و خارجی، وظیفه‌ای خطیر بر دوش نظام فرهنگی- رسانه‌ای این جامعه ایجاد می‌کند.
وی افزود: در این راستا، امید به زندگی، بهبود محیط و فضای رشد و کار، حسن ظن به‌نظام سیاسی و قضایی و اقتصادی، آینده بهتر و ... در کنار اعتماد، رضایت و امنیت از مهم‌ترین مؤلفه‌های توسعه و سلامت اجتماعی محسوب می‌شود.
 
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب بر واژه «جهاد امیدآفرین» تأکید کردند که برای تحقق این مقوله باید تمام ظرفیت‌های مردمی و دستگاه‌های اجرایی به کار گرفته شده و روحیه امید را در ابعاد مختلف در سطح جامعه تزریق کنند.
  • گروه خبری : اخبار مهم,اطلاعیه ها ,اخبار ,اخبار اصلی
  • کد خبر : 109214
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

سایر پیوندها
تنظیمات قالب