شعار سال
جمعه 07 اردیبهشت 1403
  • 1401/11/22 - 12:45
  • - تعداد بازدید: 257
  • - تعداد بازدیدکننده: 257
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در سالروز چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و راهپیایی 22 بهمن ماه :

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه، عزیز نوری با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، و تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اسلامی بودن و مردمی بودن را از مهم‌ترین رویکردهای انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی مردم را از ظلم و استبداد خارج کرد.

ه گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه، عزیز نوری با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، و تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اسلامی بودن و مردمی بودن را از مهم‌ترین رویکردهای انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی مردم را از ظلم و استبداد خارج کرد.

وی بیست و دوم بهمن‌ماه را یادآور به ثمر رسیدن بیداری و خروش ملت سلحشور ایران در برابر حاکمیت ظلم و فساد و طلوع نور آزادی و عدالت دانست و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به ملت‌های جهان و دولت‌های استکباری نشان داد که باقدرت الهی و در پرتو ایمان، با عقیده‌ای راستین و ایستادگی می‌توان بر هر قدرتی فائق آمد، 22 بهمن تجلی وحدت و همبستگی امت با انقلاب و روز تجدید میثاق با خون شهیدان است که باید گرامی داشته شود.

عزیز نوری افزود : بزرگداشت یوم‌الله 22 بهمن یعنی، بزرگداشت ایثارگری، مجاهدت و شهادت‌طلبی ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت که با تقدیم بهترین هستی خود پرچم نظام اسلامی را برافراشته نگه داشتند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در ادامه افزود: شاهد بودیم که امسال نیز همچون سال‌های گذشته ملت شهیدپرور ایران بازهم با آرمان‌های انقلاب اسلامی، همان آرمان‌هایی که با خون هزاران شهید لاله‌گون آبیاری شده تجدید میثاق کردند و به دشمنان قسم‌خورده انقلاب نشان دادند که ملت ایران پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند. امید آنکه به فضل الهی، عزت  ایران اسلامی تا طلوع دولت فجر و ظهور حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف تداوم یابد.

 

  • گروه خبری : اخبار مهم
  • کد خبر : 96804
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب