شعار سال
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • 1402/10/26 - 08:11
  • - تعداد بازدید: 138
  • - تعداد بازدیدکننده: 138
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کسب افتخاری دیگر برای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه توسط ورزشکاران :

در مسابقات کشوری وزنه‌برداری و پرس سینه جانبازان و ایثارگران در شهرستان رامسر تیم وزنه برداری کرمانشاه با حضور مرتضی باغنی همکار ارزشمند اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به مقام دوم این سری از مسابقات دست یافت.

 

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه ، در مسابقات کشوری وزنه‌برداری و پرس سینه جانبازان و ایثارگران در شهرستان رامسر تیم وزنه برداری کرمانشاه با حضور مرتضی باغنی همکار ارزشمند اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به مقام دوم این سری از مسابقات دست یافت.

لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات ورزشی که به مدت ۵ روز از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۱ دی ماه سالجاری در شهرستان رامسر برگزار شد، تعداد ۳۵۰ ورزشکار جانباز وزنه بردار از سراسر کشور حضور داشتند.

 بر پایه همین گزارش،تیم ۱۲ نفره وزنه برداری جانبازان کرمانشاه در این مسابقات توانست با کسب ۳ مدال طلا، ۳ مدال نقره و یک مدال برنز و پس از تیم وزنه‌برداری الف تهران در جایگاه دوم این رقابت‌ها قرار گیرد و تیم کردستان به مقام سوم دست یافت.

به نمایندگی از طرف مدیرکل و کارکنان، کسب این افتخار ارزشمند را به مرتضی باغنی همکار گرامی و ورزشکار این اداره کل تبریک عرض نموده و آرزوی کسب موفقیت در کلیه مراحل زندگی و ورزشی ایشان را از خداوند متعال خواستاریم .

  • گروه خبری : اخبار مهم,اطلاعیه ها ,اخبار ,اخبار اصلی
  • کد خبر : 109907
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

سایر پیوندها
تنظیمات قالب