شعار سال
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • 1402/08/17 - 17:51
  • - تعداد بازدید: 260
  • - تعداد بازدیدکننده: 256
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲

⚙جلسه #شورای_مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان #کرمانشاه با حضورعلی قربانی فرماندار شهرستان #سنقر_کلیایی؛ عزیز نوری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای ، معاونین، روسای ستادی و مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان #کرمانشاه در محل فرمانداری شهرستان #سنقر_کلیایی برگزار شد .

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان #کرمانشاه ؛علی قربانی فرماندار شهرستان #سنقر_کلیایی در پانزدهمین جلسه شورای مهارت این شهرستان گفت : توسعه مهارت نیاز امروز جامعه است و ادارات و مسئولین این وظیفه مهم را دارا هستند .
قربانی افزود : بر اساس روایات دینی و اسلامی و در راستای افزایش بهره وری زندگی، از قدیم الایام داشتن فن و مهارت از لازمه های اساسی زندگی جوامع بشری بوده است .
فرماندار شهرستان #سنقر_کلیایی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه فنی و حرفه ای شهرستان و اداره کل استان ، خواستار گسترش آموزش های مهارتی بخصوص در روستاهای شهرستان شد و افزود : در برخی از روستاها مشاغل پدری را بصورت تخصصی ادامه داده اند مانند آشپزی و کاشیکاری و ... که چنانچه این حرفه ها هدفمند گردند و در مسیر مهارت آموزی قرار گیرند دارای بهره وری و کیفیت بیشتری خواهند شد .
عزیز نوری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان #کرمانشاه در پانزدهمین جلسه شورای مهارت شهرستان #سنقر_کلیایی که در محل سالن جلسات شهدای دولت فرمانداری این شهرستان برگزار شد در ادامه گفت : فراگیری مهارت حد و مرزی ندارد و در هرگوشه ای از ایران اسلامی این امکان وجود دارد که دوره های آموزشی برگزار شود .
نوری با اشاره به اجرای تفاهم نامه سه جانبه وزارت نفت، سازمان آموزش  فنی و حرفه ای و استانداری #کرمانشاه گفت : خوشبختانه با پیگیریهای صورت گرفته تعداد ۲۰ نفر از کارآموزان واجد شرایط شرکت کننده در دوره های جوشکاری و برق صنعتی که در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان #هرسین آموزش دیده بودند در پتروشیمی #کرمانشاه مشغول به کار شدند .
وی با اشاره به اهمیت جلسات شورای مهارت در معرفی آموزش های فنی و حرفه ای افزود : این جلسات بعنوان بازوی توانمندی در معرفی و گسترش فرهنگ مهارت آموزی در جامعه عمل کنند .
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان #کرمانشاه در پایان گفت : امید است با هماهنگی مسئولین شهرستان؛ ارائه آموزش های مهارتی بصورت متمرکز و بر اساس نیاز مهارتی ادارات شهرستان و صرفا توسط آموزش فنی و حرفه ای و در قالب تفاهم نامه همکاری برگزار شوند .
 
 
  • گروه خبری : اخبار مهم,اطلاعیه ها ,اخبار ,اخبار اصلی
  • کد خبر : 107570
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب